PRESKOČI NAVIGACIJO

Vračilo blaga

Natisni stran

 

8         Odstop od pogodbe – vračilo blaga

8.1          Kupec

8.1.1      Fizične osebe

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Sporočilo o odstopu od pogodbe lahko kupec sporoči:

•             po faksu na št.: 01/524 58 96 ali

•             pisno na naslov: DZS d.d. Ljubljana, Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana ali

•             po elektronski pošti na naslov: trgovina@dzs.si.

Kupec lahko za obvestilo o odstopu uporabi tudi obrazec »Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo«.

Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe pravočasno, če ga kupec odda v roku iz prejšnjega odstavka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec mora blago prodajalcu vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano ter v nespremenjeni obliki in količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Najkasneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe bo prodajalec kupcu vrnil tudi eventuelno plačano kupnino, pod pogojem, da do takrat kupec vrne prodajalcu blago (nepoškodovano ter v nespremenjeni obliki in količini). Vračilo plačila ponudnik izvrši na transakcijski račun kupca, ki ga slednji sporoči prodajalcu.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je odprl varnostni pečat ter pri nakupu dostopov do e-vsebin.

8.1.2      Pravne osebe

Morebitne zahtevke pravnih oseb za vračilo blaga bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.