PRESKOČI NAVIGACIJO

Pogosta vprašanja

Natisni stran

 

 

Kako se registriram?

Postopek registracije pričnete s klikom na Prijava/Registracija ali pa se registrirate kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesite vaš elektronski naslov, na katerega želite prejeti povezavo za potrditev članstva in kasneje tudi obvestila o stanju vaših naročil.

Zakaj ne morem sam spremeniti svojega elektronskega naslova?

Spreminjanje elektronskega naslova preko spletnega vmesnika v zavihku Moj profil je onemogočeno iz varnostnih razlogov.  Ob oddaji prvega spletnega naročila uporabnikom na elektronski naslov pošljemo povezavo za potrditev članstva, s čimer zagotovimo, da ta elektronski naslov zares obstaja.

Če želite spremeniti elektronski naslov za prijavo in prejemanje naših obvestil, nam pošljte sporočilo na trgovina@dzs.si, v katerem zapišete svoj stari in novi elektronski naslov in spremembo bomo uredili v najkrajšem možnem času.

Kako pridem do računa na podjetje?

V spletnem nakupovalnem centru DZS http://www.dzs.si lahko opravljate priložnostne nakupe kot končni kupec. V primeru, da bi račun želeli prejeti na podjetje, morate ali pred pričetkom nakupovanja ali med samim nakupom opraviti registracijo kot  pravna oseba.

V primeru ponavljajočih in večjih nakupih za podjetje, pa vam priporočamo podpis pogodbe o elektronskem poslovanju, s čimer bo podjetje deležno dodatnih ugodnosti.  Dodatne inforamcije dobite na telefonski številki 01 58 67 146 ali na elektronskem naslovu  trgovina@dzs.si.

Kako vem, če je artikel na zalogi?

Artikel je na zalogi v našem centralnem skladišču, če je zgoraj desno od naziva artikla navedeno Na zalogi.

Kadar artikla ni na zalogi in od dobavitelja nimamo aktualne informacije o dobavljivosti tega artikla, se trudimo izračunati tudi povprečen čas zadnjih dobav tega artikla. Pri podatku Dobava je v tem primeru zapisan predviden rok za dobavo na primer 'do 7 dni'. Ti podatki so informativne narave.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila. Višino stroškov dostave glede na vrednost naročila si lahko ogledate na povezavi  dodati povezavo

Kdaj bom prejel naročeno blago?

Elektronsko pošto »Nakup zaključen«, boste prejeli najmanj en dan pred dostavo, tako da se boste lahko ustrezno pripravili nanjo.

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu, pošiljka vas bo čakala na vaši najbližji enoti Pošte Slovenije.

Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo Pošta Slovenije paket dostavila na izbrani naslov, vendar vas v tem primeru želimo opozoriti, da morate ob načinu plačila po povzetju, imeti ob prevzemu pošiljke dovolj gotovine, saj vam v nasprotnem primeru poštni uslužbenec paketa žal ne bo mogel izročiti.

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?

Če ste se odločili za plačilo po povzetju vam bo ob prevzemu poštni uslužbenec dodatno zaračunal še 0,96 EUR provizije za posredovanje plačila.

Na kateri naslov naj vrnem artikel?

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je DZS, d. d., Letališka 30, 1538 Ljubljana. Edini strošek, ki vas v tem primeru bremeni je neposredni strošek vračila blaga, ki ga morate vrniti najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.