Reklamacije in zamenjava blaga
Natisni stran
9 Reklamacije in zamenjava blaga
9.1 Reklamacije sprejemamo:
• po faksu na št. 01/524 58 96,
• pisno na naslov: DZS d.d. Ljubljana, Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana
• po elektronski pošti na naslov trgovina@dzs.si ,
• osebno, vsak delavnik med 8. in 15. uro na lokaciji DZS, d. d., Divizija Trgovina, Letališka 30, Ljubljana (pritličje, soba 17).
9.2 Zamenjava blaga
V primeru zamenjave blaga se le-to vrača s priporočeno pošto na naslov DZS, d. d., Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana. Predhodno mora kupec ponudnika o zamenjavi obvestiti na elektronski naslov trgovina@dzs.si in pridobiti potrditev ponudnika, da je zamenjava mogoča. V pošiljko, ki se vrača, kupec priloži obrazložitev, na kateri izdelek se zamenjava nanaša, in kopijo računa.
V primeru nakupa avdio, video posnetkov ali računalniškega programa kupec nima pravice do zamenjave, če je odprl varnostni pečat.
"Spoštovani, Aplikacija za spletno naročanje se mi zdi super, pogrešam le podatek o predvidenem roku dobave blaga, saj je to tudi čas dopustov in moramo pravočasno organizirati dvig pošiljke. Drugače pa lahko samo pohvalim! Lep pozdrav! Mateja Ranca "
- Mateja RANCA , 18.06.2015